niedziela, 4 listopada 2012

ZŁOTE MYŚLI Beaty Pawlikowskiej cz. 7


Gorące pragnienie osiągnięcia, zrobienia albo zdobycia czegoś jest żywą kulą pulsującej energii, która działa jak magnes i sama dąży do rozwijania się i nabierania coraz większej mocy. Wtedy do siły naszych marzeń czy pragnień dochodzi siła z zewnątrz, z kosmosu, skąd dokładnie – nie wiadomo, być może to jest tylko energia wytwarzana przez nasze gorące myśli, a może te myśli rozgrzewają atmosferę dookoła i wtedy powstaje nieznana dotąd nauce siła, a może jest jeszcze inaczej – nie wiem, wiem tylko, że to działa.
Myślenie pozytywne, koncentrowanie się na dobrych rzeczach, zdarzeniach i planach daje mnóstwo siły i zdrowia. Dobro jest silniejsze od zła i zawsze je zwycięży.
Wolę się cieszyć tym co mam, niż martwić z powodu tego, czego mi brak. (…) moim pierwszym i największym przyjacielem powinnam być ja sama. W momencie kiedy to odkryłam, nagle ogarnął mnie spokój i znikło dręczące poczucie pustki. I nagle całkowicie odmieniło się także moje życie.
Najlepsze co można zrobić w trudnej sytuacji, to wyciągnąć z niej wniosek na przyszłość, zapisać tę nauczkę złotymi literami w duszy, a potem podnieść głowę i żyć dalej.
Alkohol nie jest potrzebny do tego, żeby być szczęśliwym. Pracuj nad sobą, poprawiaj swoje życie, sporządź listę rzeczy, które masz do zrobienia, spełniaj swoje marzenia, patrz w przyszłość, a przede wszystkim nie poddawaj się biernemu poczuciu, że nic nie potrafisz, niczego nie możesz i brak ci siły. Jeżeli się poddasz, to zmarnujesz swoje życie. A przecież twoje życie to najlepsza rzecz, jaka mogła ci się przytrafić tu na ziemi.
Anoreksja to wyjście pozorne – daje tylko złudzenie, że coś możesz zmienić, bo przecież cały twój zagmatwany, samotny i pusty świat pozostanie taki, jaki był wcześniej, niezależnie od tego, czy schudniesz o 30 kilogramów, czy nie.
Nikt mi nie powiedział, że pięknym trzeba być przede wszystkim w środku. Z tego piękna wypływa radość i szczęście, które sprawiają, że życie jest lepsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz